//

1.1.3 is uit, developers zitten op hun gat?

1.1.3 is uit, developers zitten op hun gat? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatste tijd valt het me op dat er bijna niks nieuws meer uit komt aan programma's. Komt dit omdat ik me oude sources niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-08, 16:33
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard 1.1.3 is uit, developers zitten op hun gat?

Laatste tijd valt het me op dat er bijna niks nieuws meer uit komt aan programma's. Komt dit omdat ik me oude sources niet meer heb en ik vroeger daar toch altijd alles uit kreeg of is het zo dat de developers wachten tot de SDK uit is? Ik vind het wel jammer, vroeger had je iedere week wel wat programmatjes uit te proberen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-08, 09:44
zwakstroom zwakstroom is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met aan de ene kant de manier van ontwikkelen en aan de andere kant de SDK die eraan gaat komen. Waarschijnlijk zullen er ook nog genoeg huiverig zijn voor de 1.1.3 jailbreak. Het zijn tenslotte allemaal mensen die voor de fun iets willen maken voor de iPhone.

Ze staan niet in de rij om hun eigen iPhone onstabiel te maken om voor anderen een bruikbare app te maken.
Ik vind het een beetje oneerbiedig gezegd:
Citaat:
developers zitten op hun gat?
Je moet best wel wat werk doen per versie om een ontwikkelomgeving goed te hebben.

En over het algemeen heeft de gemiddelde ontwikkelaar zijn doel bereikt als hij/zij een app gemaakt heeft, ze zitten niet te wachten op 1) de applicatie te gaan onderhouden en 2)bij elke FW versie een aanpassing gaan doen om hem weer werkend te krijgen.
Uitzonderingen zijn er natuurlijk.
  #3  
Oud 09-02-08, 16:48
iFonzie's schermafbeelding
iFonzie iFonzie is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwakstroom Bekijk bericht
En over het algemeen heeft de gemiddelde ontwikkelaar zijn doel bereikt als hij/zij een app gemaakt heeft, ze zitten niet te wachten op 1) de applicatie te gaan onderhouden en 2)bij elke FW versie een aanpassing gaan doen om hem weer werkend te krijgen.
Uitzonderingen zijn er natuurlijk.
Als je iets maakt dan zorg je juist dat die bij elke FW versie draait en dan zorg je juist dat er genoeg update's komen.
Als er geen update komen dan word dat zoon app die je naar 3weken niet meer gebruikt.
  #4  
Oud 09-02-08, 16:54
zwakstroom zwakstroom is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 29
Standaard

Sja dat kan de gemiddelde ontwikkelaar niet veel boeien op het moment. Het zijn allemaal fun apps die gemaakt worden over het algemeen. Het echte werk moet nog komen.

Als het zoveel werk kost bij elke versie, dan moet je wel een behoorlijke fanboy zijn en veel tijd over hebben om je fun app weer werkend te maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht: Developers en Designer(s) Bennoo Archief 0 17-01-09 12:57
Vierkant tekentje met gat voor provider logo Guest-20201028093429 iPhone algemeen 11 21-08-08 22:24
iPhone developers gezocht chrisholman Archief 3 01-08-08 23:08
Wat gaat nextsim vanavond uit hun hoed toveren? truckdiver Unlock [archief] 22 26-01-08 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.