Icoontje beltoonstatus discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er een instellling/toevoeging is om bijvoorbeeld naast de tijd een icoontje te krijgen op het moment dat je je iPhone op stil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Icoontje beltoonstatus
Weet iemand of er een instellling/toevoeging is om bijvoorbeeld naast de tijd een icoontje te krijgen op het moment dat je je iPhone op stil hebt gezet?
Grt, Chris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet niet..
Je kan het aan de zijkant van de iPhone zien.. aan het 'rode' bolletje wat zichtbaar is. |
|
||||
|
||||
Als je profiel nog klopt en je zit op 3.1.3 dan kan je StatusNotifier installeren via cydia.
|
|
||||
|
||||
Hee Bomans,
Yup profiel klopt nog... En Statusnotifier doet inderdaad wat ik wil! Wat ik alleen niet helemaal snap is dat er ook een App aangemaakt is van StatusNotifier, maar als ik die aan tik, wordt alleen het beeld even zwart en gaat vervolgens weer terug... Hoort dit? Grt, Chris |
|
||||
|
||||
Status Notifier heeft (normaal) geen eigen icoon op je springboard.
|
||||
|
||||
Erg raar... Wat dan misschien nog vreemder is is dat ie hetzelfde icoontje heeft als "Instellingen"...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoontje ?? | MoRaNi | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-02-11 18:36 |
Icoontje verdwenen | StevenVW | iPhone algemeen | 14 | 28-01-10 01:54 |
Blackrain icoontje | Kroon88 | Archief | 1 | 12-11-09 14:29 |
icoontje naast batterij-icoontje | maltje | Archief | 1 | 09-06-09 22:34 |
icoontje ?? | ikkeg | iPhone algemeen | 2 | 03-02-09 17:38 |
|
|