//

Super Nintendo: snes4iPhone nu officieel beschikbaar

Super Nintendo: snes4iPhone nu officieel beschikbaar discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Saven gaat prima! Was even zoeken, maar als je goed kijkt op je scherm zie je bovenin ook nog een knop in het midden, zo'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-02-08, 04:38
Marquez Marquez is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Stuttgart
Berichten: 58
Standaard

Saven gaat prima! Was even zoeken, maar als je goed kijkt op je scherm zie je bovenin ook nog een knop in het midden, zo'n transparante knop waar je op kunt drukken en dan verschijnt het menu van SNES en kun je kiezen voor Save.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-02-08, 12:14
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Ik vind deze snes emulator ook helemaal te gek. De speelbaarheid van de meeste spellen is best goed. Vooral als je de landscape view uitzet vind ik de navigatie er ook erg okay uitzien en werken.

Mocht je de applicatie handmatig installeren zorg dan dat de permissie van het bestand snes4iphone op cmod 755 staat. Anders krijg je alleen een wit beeldscherm te zien.

Een reactie van Hipster op op Super Nintendo: snes4iPhone nu officieel beschikbaar » Nieuws » iPhoneclub.nl staat een goede website met heel veel roms!! Check it out... Verder vind je met een P2P zoek programma (zoals Emule) ook heel veel.

Laatst gewijzigd door bytedust; 10-02-08 om 12:19.
  #23  
Oud 10-02-08, 13:09
d_v d_v is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marquez Bekijk bericht
Saven gaat prima! Was even zoeken, maar als je goed kijkt op je scherm zie je bovenin ook nog een knop in het midden, zo'n transparante knop waar je op kunt drukken en dan verschijnt het menu van SNES en kun je kiezen voor Save.
dat werkt bij mij dus niet, welk type rom gebruik jij? Ook .smc?
  #24  
Oud 10-02-08, 13:59
Marquez Marquez is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Stuttgart
Berichten: 58
Standaard

Ja ik gebruik ook .SMC
Maar wat werkt er dan niet? Krijg je wel het menutje dat vraagt of je wilt saven? Als ik een spel aan het spelen ben, en ik 'tap' op die knop bovenin in het midden (in landscape uiteraard) dan kan kom ik weer in het SNES menu en wordt er gevraagd of ik wil opslaan. Ik heb 1.1.2, maar dat moet verder niet uitmaken volgens mij.
Vervelend!
  #25  
Oud 10-02-08, 14:34
pike pike is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard

kijk hier ff:
The Old Computer Dot Com | ROMS | Super Nintendo SNES | Europe |
Ik heb wel als je in de breedte speelt dat je vingers in de weg zitten van het beeld.
  #26  
Oud 10-02-08, 15:25
d_v d_v is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marquez Bekijk bericht
Ja ik gebruik ook .SMC
Maar wat werkt er dan niet? Krijg je wel het menutje dat vraagt of je wilt saven? Als ik een spel aan het spelen ben, en ik 'tap' op die knop bovenin in het midden (in landscape uiteraard) dan kan kom ik weer in het SNES menu en wordt er gevraagd of ik wil opslaan. Ik heb 1.1.2, maar dat moet verder niet uitmaken volgens mij.
Vervelend!

Ja, ik heb geprobeerd om in een spel zelf te saven (dus dat het spel zelf vraagt om op te slaan) en ik heb geprobeerd om via die knop waarmee je een spel afsluit te saven (gewoon saven en overwrite saven) maar werkte allebei niet. Misschien dat het aan 1.1.3 ligt, wel erg vervelend
  #27  
Oud 10-02-08, 22:06
laika666's schermafbeelding
laika666 laika666 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 40
Standaard

bij mij doet hij het ook niet. als ik een spel wil op starten staat er in het beeld "loading kom...failed" wat doe ik verkeerd ik heb 1.1.3. ik heb de spellen in deze map gegooit var/mobile/media/ROMs/SNES
  #28  
Oud 10-02-08, 22:32
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laika666 Bekijk bericht
bij mij doet hij het ook niet. als ik een spel wil op starten staat er in het beeld "loading kom...failed" wat doe ik verkeerd ik heb 1.1.3. ik heb de spellen in deze map gegooit var/mobile/media/ROMs/SNES
Dat heb ik dus ook voor met sommige roms. Niet allemaal maar toch veel.

Dit staat op de site van de makers en daarmee is het loadin rom failed opgelost.
Citaat:
Also note:
For firmware 1.1.3 users, it is recommended you change ownership of /var/mobile to user mobile by:
1. Log into your iPhone or iPod Touch with SSH user/pass: root/alpine
2. Run this command
chown -hR mobile /var/mobile
3. Thats it. Enjoy a much more stable and compatible 1.1.3!

Laatst gewijzigd door macfreaker; 10-02-08 om 22:38. Reden: Oplossing gevonden
  #29  
Oud 11-02-08, 00:05
d_v d_v is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

verdraaid, het werkt
  #30  
Oud 21-02-08, 21:35
danielle83 danielle83 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Wie o wie, ik heb het NES icoontje nu in mijn iphone staan, maar hoe, kom ik aan die Roms en kan ik ervoor zorgen daadwerkelijk de game te kunnen spelen???
  #31  
Oud 22-02-08, 01:27
k-the-ripper k-the-ripper is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 36
Standaard

voor degene met toegang tot een nieuwsserver:
Binsearch -- Usenet search engine

snes emulator (nvt)
800 roms
  #32  
Oud 22-02-08, 11:28
Marquez Marquez is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Stuttgart
Berichten: 58
Standaard

Misschien een beetje off topic, maar ik zag deze topic weer staan, en heb toen het net uitkwam de boel onmiddelijk geïnstalleerd, en verbaas me erover hoe kort dit leuk was. Uiteindelijk is de speelbaarheid bij lange na niet zo goed als met een snes controller, en is de lol er snel af. Gaming needs buttons!
  #33  
Oud 22-02-08, 13:57
rudydevroey rudydevroey is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard

op mijn 1.1.1 werkt het goed, maar ik heb geen geluid. Heeft iemand dit ook?
  #34  
Oud 26-02-08, 14:00
e_sabbagh e_sabbagh is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard

snes4iphone werkt bij mij niet.
Ik heb FW 1.1.3 en ik heb snes4iphone.app v1.0 met wat roms op mijn iphone gezet (volgens instructies). Maar als ik op springboard snes aan click dan krijg ik een wit scherm en dan spring hij na enkele seconde weer terug naar mijn springboard. chmod stond al op 755.
(ik heb de snes.app niet van zodttd.com gedownload maar via google gevonden. zodttd.com is down)
  #35  
Oud 26-02-08, 14:32
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door e_sabbagh Bekijk bericht
snes4iphone werkt bij mij niet.
Ik heb FW 1.1.3 en ik heb snes4iphone.app v1.0 met wat roms op mijn iphone gezet (volgens instructies). Maar als ik op springboard snes aan click dan krijg ik een wit scherm en dan spring hij na enkele seconde weer terug naar mijn springboard. chmod stond al op 755.
(ik heb de snes.app niet van zodttd.com gedownload maar via google gevonden. zodttd.com is down)

Probeer de file snes4iphone op chmod 755 te zetten, waarschijnlijk werkt het dan.
  #36  
Oud 26-02-08, 23:46
Iknietsnap Iknietsnap is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard

Weet iemand een andere manier om snes4iphone te downloaden? Zottd doet het niet meer. Het is toch http://zottd.com/repo als source? Ik heb wel een nes emulator, maar dit gaat echt over de snes toch?
  #37  
Oud 27-02-08, 17:44
juloal juloal is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

ik snap er echt niets van.....heb een 1.1.2. heb de snes en gba emul. gedownl. Hij vraagt daarna dat ik de roms in var/root/media/roms/snes of gba moet gooien. ten 1e: heb ik het mapje roms en snes/gba zelf moeten aanmaken...moet dat ? Daarna heb ik hier een spel in gegooid, daarna het snes icoontje ingedrukt en toch blijft hij vragen om het eerste. Ben echt een Nintendo fan dus als iemand mij stapsgewijs kan voorthelpen ben ik diegene eeuwig dankbaar
  #38  
Oud 29-02-08, 00:11
ronvemmerik ronvemmerik is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard hoe instaleer ik dat stap voor stap zonder dat ik weer fouten maak

aangezien ik een leek ben ???? kan iemand mij dat uitleggen ???
  #39  
Oud 29-02-08, 19:53
Stoeprand Stoeprand is offline
• iOS 4.3.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Standaard

Waar in de installer kan ik de snes emulator vinden?
  #40  
Oud 29-02-08, 19:56
jorishetbengeltje jorishetbengeltje is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

je moet ff http://zodttd.com/repo/ (vergeet de laatste / niet)aan je installer toevoegen. dan krijg je de emulators van SNES, PSX en gameboy advance.

veel plezier ermee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MooCowMusic:Band nu officieel beschikbaar gesteld truckdiver Jailbreak apps en thema's 60 10-07-08 23:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.