Probleem met openen programma's o.a Terminal discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik heb sinds 2 maanden Ipod Touch. Heb tijdje geleden Gejailbreakt met jailbreakme.com ging allemaal goed. Alleen heb ik nu probleem dat als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met openen programma's o.a Terminal
Heey,
Ik heb sinds 2 maanden Ipod Touch. Heb tijdje geleden Gejailbreakt met jailbreakme.com ging allemaal goed. Alleen heb ik nu probleem dat als ik sommige programma's wil starten. Die ze gelijk afsluit. Dit gebeurd o.a bij terminal en de applicatie van geenstijl. iemand? Vincent! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Terminal werkt zover ik weet nog niet met de nieuwe os4,
hiervoor zul je dus op een update moeten wachten voor terminal... geenstijl werkt bij mij trouwens gewoon (op firmware 4.0.1) |
|
||||
|
||||
Beta van mobile terminal werkt perfect op iOS4
Install Mobile Terminal 4.26 for iOS 4 / 4.0.1 [iPhone 4, 3GS & iPad 3.2.1] | TechPetals |
|
|||
|
|||
Aleen beetje vreemd waarom ze de app niet updaten in Cydia dan,
want nu moet je het zelf via ssh doen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met openen PDF via balanscentrale.be | fotodro | iPhone algemeen | 0 | 03-11-10 12:54 |
Terminal probleem. | Alex-511 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-10-10 17:28 |
Probleem Programma's Synchroniseren met itunes | Gerdine | iPhone Apps | 4 | 01-05-09 23:15 |
Programma Openen | stephanlast | Unlock [archief] | 3 | 27-01-08 14:01 |
terminal probleem | Peter | Unlock [archief] | 2 | 08-11-07 22:21 |
|
|