source 'cydia.iphoneil.net' werkt niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een erg lange tijd een iphone, en mijn push berichten/notificaties hebben nog nooit gewerkt, dus ik ben er nu maar eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
source 'cydia.iphoneil.net' werkt niet
Hallo,
Ik heb al een erg lange tijd een iphone, en mijn push berichten/notificaties hebben nog nooit gewerkt, dus ik ben er nu maar eens naar gaan kijken en ik heb gekeken of ik een oplossing kan vinden. Ik heb op internet gelezen dat je via cydia een source kunt toevoegen 'cydia.iphoneil.net' en vervolgens het programma 'pushfix' kunt installeren. Bij mij werkt het niet. Als ik de source 'cydia.iphoneil.net' wil toevoegen, dan gaat hij wel updaten, maar bij het deel 'downloading packages' blijft hij hangen en kan ik de iphone een reset geven voordat cydia weer normaal werkt. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia Source Site | prashant | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-11-10 16:56 |
http://repo.beyouriphone.com source werkt niet | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-10-10 10:52 |
installer 4.1.2 source werkt niet | Macfreak038 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-05-09 01:13 |
Installer source (via cydia) | daaf85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 20-08-08 11:10 |
|
|