een letter N en nog wat raars discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo sinds ik wat aps heb geinstaleerd via cydia krijg ik als ik op youtube druk of smsjes krijg ik een letter N recht boven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een letter N en nog wat raars
hallo sinds ik wat aps heb geinstaleerd via cydia krijg ik als ik op youtube druk of smsjes krijg ik een letter N recht boven in naast de batterij en nog wat raar
en andere mensen dat ook al gehad Gr michael |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|||
|
|||
weet jij meschien wat het is ??
|
|
|||
|
|||
Heel internet opgezocht met hetzelfde "vage icoon" vraag (was moeilijk te formuleren voor de zoekopdracht).
Dacht ik op dit forum precies dezelfde vraag te gaan stellen, hoeft dankzij jou niet en ook ik wacht op de verklaring van dit toch vage icoon |
|
|||
|
|||
Editeps.
Laatst gewijzigd door puto; 16-08-10 om 01:21. |
|
|||
|
|||
Weet al hoe het komt pluto backgrounder
|
|
|||
|
|||
Na het verwijderen van backgrounder heb ik het nog steeds..
En waar staat in godsnaam die N voor? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja is backgrounder. N > gebruik van native multitasking (wat in iOS4 zit) en het andere icoon wil zeggen: gebruik van backgrounder. Je kan het icoon uitschakelen bij de instellingen van backgrounder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na een wasbeurt toch nog wat leven, maar niet veel | JeroenAlmere | iPhone algemeen | 4 | 23-03-12 14:50 |
Wat is een iPod Touch 2G 8GB MC-Model nog waard? | arjan95 | Koopinformatie Nederland | 1 | 04-04-11 20:38 |
Wat is een Iphone 3g nog waard? | spoonder | iPhone algemeen | 7 | 02-01-11 22:46 |
Wat kan ik nog krijgen voor een 3GS 16 GB uit Belgie ? | ipeter | Koopinformatie België | 2 | 31-05-10 22:54 |
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? | chronoz | Archief | 5 | 13-04-10 17:36 |
|
|