Wat is een iPod Touch 2G 8GB MC-Model nog waard? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Forumleden, Ik heb sinds een poosje de nieuwste iPod Touch (de 4e met camera) en die bevalt me heel goed. Nu heb ik nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is een iPod Touch 2G 8GB MC-Model nog waard?
Hallo Forumleden,
Ik heb sinds een poosje de nieuwste iPod Touch (de 4e met camera) en die bevalt me heel goed. Nu heb ik nog een vorig model liggen (een 8gb uit sept-09) en die wil ik misschien gaan verkopen. Hij wordt nu amper meer gebruikt. Daarom zou ik graag willen weten hoe veel ik hier nog voor mag (kan) vragen. Dit is GEEN verkoop op het forum. Hieronder de specs en een paar foto's: + Model eind 2009 (latere fabricage) + Alle functies werken nog + Te downgraden / gebruiken op softwareversies: 3.1.2, 3.1.3, 4.0. 4.0.2, 4.1 en 4.2.1 + Scherm is redelijk krasvrij +- 8Gb, dus geen 3e gen, geen multitasking en achtergronden zonder Jailbreak. - Achterkant is zwaar bekrast geweest en is opgeschuurt / matte look - Power knopje gaat HEEL zwaar - Is aan de onderkant nat geweest (afgelopen winter in de sneeuw ) - Batterij* Nieuwwaarde is 180 euro * Batterij speelt nog ongeveer 20 uur audio af met scherm uit en nog ongeveer 2 uur internetten op volle helderheid met Wi-Fi/ bluetooth aan en radio op de achtergrond. Is vorige zomer ook slecht geweest daarna wat beter Laatst gewijzigd door arjan95; 04-04-11 om 20:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Koopadvies en ervaringen
|
Labels |
8gb, ipod touch, verkoop, waarde |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is een Iphone 3g nog waard? | spoonder | iPhone algemeen | 7 | 02-01-11 22:46 |
Wat is mijn iPhone 3G 8GB nog waard? | SeekerNL | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-10-10 17:38 |
ipod touch 2gen 8gb mc model batterij | jordywos | iPhone algemeen | 0 | 13-10-10 20:09 |
iPod touch: Custom Firmware iPod Touch 8GB MC-model FW3.1.3 | iKnidreeg | Jailbreak | 0 | 10-10-10 14:36 |
Nieuwe ipod touch 3G, 8GB de moeite waard? | Robin0 | Koopinformatie Nederland | 4 | 13-09-09 13:55 |
|
|