web winkels discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Ik heb een vraagje maar weet niet goed waar ik deze moet plaatsen. dus dan maar hier ;-) Ik vroeg me af of iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
web winkels
hallo
Ik heb een vraagje maar weet niet goed waar ik deze moet plaatsen. dus dan maar hier ;-) Ik vroeg me af of iemand mij kan vertellen hoeveel webwinkels er zijn in nederland en in de rest van de wereld die iphone accessoires verkopen. iemand een linkje naar maar info hier over? bvd grz jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mag ik vragen waarom je dit wilt weten? We ondersteunen hier namelijk geen onderzoeken/scripties/reclame/spam etc voor school, werk etc.
|
|||
|
|||
Het is een beetje persoonlijk onderzoek...;-)
Was alleen op zoek naar wat leads/links zodat ik mijn zoektocht zelfstandig kan voortzetten. dat kan je toch geen misbruik noemen van dit mooie forum ;-) |
|
||||
|
||||
Geen probleem, maar ik weet niet of er een kant en klaar antwoord te vinden is
|
|
|||
|
|||
nee dat denk ik ook niet maar wie weet is er iemand die mij een stukje op weg kan helpen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweede leveringsronde bij winkels. | martinvb | Koopinformatie Nederland | 529 | 14-10-10 20:07 |
'Winkels' | Awater | iPhone Apps | 0 | 05-02-10 17:27 |
stocks in de T-mobile winkels | mike | Odido (T-Mobile) | 9 | 16-07-09 00:10 |
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle | MrRichz | iPhone algemeen | 53 | 30-01-08 16:29 |
|
|