Standaard iconen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de nieuwe iFdark THeme gedownload d.m.v Cydia. Thema geinstalleerd correct en dat. Maar nou blijven mijn iconen: Phone, SMS, Photo hetzelfde :confused: Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Standaard iconen?
Ik heb de nieuwe iFdark THeme gedownload d.m.v Cydia.
Thema geinstalleerd correct en dat. Maar nou blijven mijn iconen: Phone, SMS, Photo hetzelfde :confused: Hoe kan dat nu?:( Kan iemand mij helpen daarmee?:d |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En je gebruikt ook winterboard ?
|
||||
|
||||
Heeft waarschijnlijk met de taal te maken.
Jou iPhone staat in het Nederlands en dus ook je app namen. Thema is Engels en je iconen moeten exact dezelfde naam hebben. |
|
||||
|
||||
Photo probleem is opgelost
Maar helaas blijft de Sms icoon standaard Het lag inderdaad aan me taleninstelling. Laatst gewijzigd door Robin026; 16-08-10 om 17:37. |
|
||||
|
||||
Het is allemaal opgelost
Het probleem was, dat de icoonnaam biteSMS was, i.p.v sms, dit heb ik verholpen door in iFile de bestandsnaam te wijzigen Bedankt voor de tips |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 standaard | negro | Archief | 1 | 26-05-10 15:03 |
standaard iconen | mathphone | iPhone algemeen | 2 | 08-03-10 17:40 |
Iconen niet standaard in je SB krijgen? | Gekko | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-08-09 22:41 |
Standaard programma's | King1987 | Archief | 1 | 29-03-08 15:10 |
|
|