Jailbreaken Ja of Nee? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok dit is mss het zoveelste topic over deze vraag maar toch.. is het geen risico dat je iphone stuk kan gaan, crashen of zo. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreaken Ja of Nee?
Ok dit is mss het zoveelste topic over deze vraag maar toch.. is het geen risico dat je iphone stuk kan gaan, crashen of zo. En is het het echt waard, komt er zoveel meer uit je iphone?
Hoe zit het met de garantie? Valt die echt weg.. Twijfel twijfel ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weegschaal zeker
Maar goed, het is maar net wat je er op wilt zertten. Wat je wil je graag hebben wat niet in de nieuwe firmware zit.? Ik heb sbsettings er op gezet en andere themas en nog veel meer, maar ja das mijn keuze En als de jb een crash zou veroorzaken hang je em aan itunes en hersteld em gewoon. |
|
||||
|
||||
Het is zelfs zo dat je iPhone in de safe mode gaat waardoor je veilig een cydia applicatie weer kan verwijderen mocht ie niet lekker draaien.
Gewoon jailbreaken en goed in de gaten houden wat je doet, uiteindelijk kun je altijd weer herstellen met iTunes inderdaad.
|
|||
|
|||
hoe zet je dan die sbsettings erop bijv? via cydia store?
Kan ik ook nog apps halen vn app store, ja toch? ik wil ook gwn meer thema's enzo en bijv de naam vn mn provider veranderen maarja dat is al via folders en codes en doen sukkelen, dat zie ik niet zitten, of is dit ook mogelijk via programatje in de cydia store? |
|
||||
|
||||
Over hoe je het moet doen is genoeg geschreven en je kunt gebruik maken van beide, zowel Cydia als App store, dus wees gerust.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja dat is dan ook het probleem, is al gebeurd.. jammer
|
|
|||
|
|||
met 4.0.2 kan je hem gewoon nog jailbreaken.
met : redsn0w_win_0.9.5b5-3 en iPhone1,2_4.0_8A293_Restore (deze was dan voor de 3G) je moet dus gewoon de 4.0 ispw downloaden and happy jailbreaking |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als nee nee is, doe er dan wat mee, Apple !!! | Timelord | iPhone algemeen | 8 | 24-03-11 08:56 |
iPhone: Jailbreak Ja of Nee | spysical | Jailbreak | 8 | 03-07-10 19:27 |
Restore Ja/Nee? | kakbouter | iPhone algemeen | 1 | 28-06-10 10:47 |
3G kopen, Ja of nee? | Xeronage | Archief | 10 | 09-07-08 14:04 |
Iphone Ja of nee? | Trisman | Archief | 3 | 17-03-08 22:34 |
|
|