Probleem met winterboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met winterboard waar ik niet uit kom. Bij elk thema wat ik installeer veranderen steeds dezelfde iconen niet mee. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met winterboard
Ik heb een probleem met winterboard waar ik niet uit kom.
Bij elk thema wat ik installeer veranderen steeds dezelfde iconen niet mee. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan moet je waarschijnlijk de namen van de ikoontjes handmatig wijzigen.
|
|
|||
|
|||
winterboard veranderd alleen de apps met Engelse namen.
Dus je moet de naam van het icoontje met BV Phone.png veranderen in Telefoon.png of je iPhone op Engels zetten. |
|
|||
|
|||
aaaah dank jullie wel. Ben er nu achter hoe het moet.
|
|
||||
|
||||
Goed om te horen!
Dit is echter al vaker aan bod gekomen op het forum, dus kan deze discussie op slot. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WinterBoard probleem.. | Niick | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-02-11 22:05 |
Probleem met winterboard op firmware 4.1 | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 5 | 04-11-10 18:27 |
Winterboard iconen probleem | MoRaX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 22-05-10 11:09 |
winterboard probleem | Helaers | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-01-09 16:48 |
|
|