Probleem met winterboard op firmware 4.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3gs 32 GB. Sinds gister is snowbreeze 2.0 uit waardoor het mogelijk was een custom firmware 4.1 te maken en te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met winterboard op firmware 4.1
Ik heb een iphone 3gs 32 GB. Sinds gister is snowbreeze 2.0 uit waardoor het mogelijk was een custom firmware 4.1 te maken en te restoren. Dit is gelukt. Alleen heb ik een klein probleem met mijn winterboard thema illumine. Als ik een folder (map) open veranderen de iconen op de achtergrond naar hun normale staat. Als ik de map sluit veranderen ze weer in illumine style. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Voor de rest werkt alles goed op firmware 4.1.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee?
|
|
|||
|
|||
ik heb ook nog een probleem met winterboard op 4.1, zodra ik dit geinstalleerd heb, worden al mijn apps op mijn springboard heel dicht op elkaar gezet, terwijl als ik winterboard niet erop heb, dan staan ze gewoon normaal op SB met wat ruimte ertussen.... iemand een idee hoe dit op te lossen is??
|
|
|||
|
|||
Sen0ritaa,
Ik had hetzelfde probleem. Het blijkt te zitten in Winterboard Je hebt daar de mogelijkheid tot het selecteren van Themes Wanneer je Tranparent Dock aanvinkt en opslaat, heb je het probleem van icoontjes die te dicht op elkaar staan. Uitvinken die hap en je bent weer terug hoe het was. Groeten Ferry |
|
|||
|
|||
oooooooo tnx! heb meteen geprobeerd en je hebt helemaal gelijk
super! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met winterboard | I-RON-I | Jailbreak apps en thema's | 4 | 18-08-10 15:26 |
2.2.1 Met Modem Firmware: 02.30.03 Probleem! | Stephen Cena | Archief | 3 | 25-03-09 13:53 |
Bluetooth probleem BMW opgelost met firmware 2.0 | Bounce | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 01-10-08 10:47 |
Probleem met de restore firmware 2.0.1 | Tom11 | Archief | 1 | 17-09-08 20:50 |
|
|