iCarrier discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen. Ik installeerde gisteravond iCarrier van de iFoneguide. Na installatie kreeg ik zwart beeld met zo'n ronddraai dingetje. Dus na een kwartier heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCarrier
Dag mensen. Ik installeerde gisteravond iCarrier van de iFoneguide. Na installatie kreeg ik zwart beeld met zo'n ronddraai dingetje. Dus na een kwartier heb ik een hard reset gedaan en nu zit ik vast bij het appeltje. Ik kom er nog wel in met SSH dus als iemand weet wat ik kan doen om de installatie van iCarrier ongedaan te maken ... (Welke mappen verwijderen en welke weer terugzetten) Alvast bedankt
Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt het beste even contact opnemen met Fab1Man. Die heeft het pakket gemaakt.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ok bedankt doe ik!
|
|
|||
|
|||
Fab1Man reageert nog niet, maar als iemand een oplossing weet zou dat wel mooi zijn, want ik kan mijn telefoon nu niet gebruiken. Alvast bedankt.
|
|
||||
|
||||
Ik heb net gepoogd iCarrier 1.3.5 te installeren via Cydia. Er volgt een foutmelding, refreshen van de source werkt niet.
De melding: Operarion could not be completed. (com.apptapp.installer error 3). Andere progjes uit de repo doen het overigens wel. Een reboot levert niets op. |
|
|||
|
|||
iCarrier Custom op 3.1.2 werkt niet
Hallo,
Ik probeer een mooier carrier logo te installeren zoals gezien op de screenshots van velen. Na enkele pogingen met iCarrier Custom 2.2.1 heb ik het idee dat deze niet werkt met FW 3.1.2 Iemand andere ervaringen? Ik installeer het pakket via Cydia (Ifoneguide) en het staat vervolgens wel installed packages, maar ook na een reboot veranderd het logo niet. Iemand suggesties? |
|
||||
|
||||
welk logo wil je installeren dan ?
|
||||
|
||||
Heb je er nu wel een naam van je provider staan? Het kan voorkomen dat je bij custom firmwware met jailbreak geen provider naam ziet staan. Lees deze topic even door voor een oplossing dfaarvoor.
Daarnaast kan je via iTunes een IPCC bestand laden met een mooie provider afbeelding. Daar kan je genoeg over vinden op dit forum (via de zoekoptie )
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-10-09 om 11:23. |
|
||||
|
||||
van T-Mobile moet je hem downloaden ( typ carrier in cydia )
en die komt dan in /system/carrierbundles/t-mobile.germany.bundle en dan moet je die ff naar t-mobile.nl veranderen
|
|||
|
|||
En mooie t-mobile
Citaat:
Ik kan helaas niet veel nuttigs vinden mbt IPCC en carrier logo Citaat:
Ik heb de crispier carrier logo geprobeerd, aangezet in winterboard en gereboot maar die werkt helaas ook niet.. |
|
|||
|
|||
OK het is nu gelukt door de files uit het mapje tmobile germany to kopieren naar het NL mapje via SSH. (+reboot)
Danku |
|
|||
|
|||
icarrier weg uit cydia
Ik heb net zo als velen vandaag de nieuwe jailbreak tool gebruikt, eindelijk normaal opstarten zonder tussenkomst van mijn PC.
Nu heb ik alles weer op zijn plek op de iphone behalve icarrier, ik kan hem nergens vinden ook niet in de ifoneguide repo. Is er iemand op dit forum die de .deb heeft van icarrier. Ik mis mijn KPN logo Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Hij komt er binnenkort weer aan, tethering wordt toegevoegd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik hoop deze week, misschien heb ik morgen tijd (donderdag).
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
icarrier nieuwe versie nog niet beschikbaar op source?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|