//

Cydia Probleem met 4.0.1

Cydia Probleem met 4.0.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Was bezig met een jailbreak voor een vriend van me en toen kreeg ik de volgende foutmelding. https://mail.google.com/mail/?attid=...a914139f0176cb Nou heb ik via Diskaid de cydialist ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-08-10, 22:51
Peter84 Peter84 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard Cydia Probleem met 4.0.1

Was bezig met een jailbreak voor een vriend van me en toen kreeg ik de volgende foutmelding.

https://mail.google.com/mail/?attid=...a914139f0176cb


Nou heb ik via Diskaid de cydialist bekeken en daar staan een aantal repo´s in.Kan ik deze gewoon eruit verwijderen via Diskaid aangezien dan het probleem waarschijnlijk verholpen is.Tenminste dat lees ik in een aantal topics.

Ik heb dus helemaal geen repo's in mijn sources staan.Dit was direct na de jailbreak maar via diskaid staan er wel een aantal.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-10, 23:15
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

Hier een zelfde soort probleem. Probeer iPhone 4 van vriend te hacken, cydia gedaan en dan vraagt ie om reboot..

Blijft nu hangen bij Apple logo en krijg ook niet dat rare lijntje in de opstart te zien als ie gehackt is.... Hoj heeft m van de weel opgehaald bij tmobile maar laatste update niet geinstaleerd.... Iemand tips???
__________________
The apple cannot be stuck back on The Tree of Knowledge; once we begin to see, we are doomed and challenged to seek the strength to see more, not less.
  #3  
Oud 21-08-10, 10:50
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

Lijkt helemaal dood... Heeft tot in de nacht in t logo gehangen (ging dus niet uit) er was na reboots niets meer mee te doen, kwamm niet door de reboot heen, iTunes pakte m niet meer, enz... Iemand tips of is deze iPhone overleden?
  #4  
Oud 21-08-10, 12:03
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

ik heb inmiddels de DFU modus gevonden als mogelijke oplossing... iTunes herkende m weer en is nu aan t herstellen, hoop dat dit goed gaat.... nagels zijn bijna stuk nu
  #5  
Oud 21-08-10, 12:18
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

helaas... komt weer niet door boot heen.... op zoek naar n firmware voor iPhone4 met preloader...
  #6  
Oud 21-08-10, 19:45
Peter84 Peter84 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Jep heb alles geprobeerd en ga nu kijken of ik via de server van saurik wel kan herstellen.
  #7  
Oud 21-08-10, 22:25
peternumans peternumans is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vrouwenparochjie
Berichten: 10
Standaard

Ik wordt zo bang gemaakt mijn 3.1.3 te upgraden...mijn iPhone zou weer teruggezet worden naar T-mobile en zou niet weer te restorrn zijn naar mijn oorspronkelijke 3.1.3 jailbeacked. Er zijn te veel bugs in de software. Mijn app's zouden niet meer werken zonder ze "legaal" te maken (dus kopen/betalen).
Mijn 3 GS zou het beste werken met 3.1.3. Kortom ik ben wat kopschuw geworden.Wie kan me van echt advies voorzien????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met cydia? LilPod Jailbreak apps en thema's 2 14-04-11 16:10
Probleem met Cydia. jantje123 Jailbreak apps en thema's 2 25-04-10 15:44
Probleem met Cydia (??) SirG Jailbreak apps en thema's 1 25-11-09 15:13
Probleem met Cydia Galvator Jailbreak apps en thema's 2 21-02-09 11:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.