Probleem met cydia? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ten eerst ik ben er niet Zeker van of dit probleem hier thuis hoort aangezien ik niet weet of dit door cydia komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met cydia?
Hallo , ten eerst ik ben er niet Zeker van of dit probleem hier thuis hoort aangezien ik niet weet of dit door cydia komt en er door gefixed kan worden . Hier dus mijn probleem :
Elke keer als ik op een link klik zoals "open in iTunes " of gewoon een linkje dan gaat m'n iPod is save mode weet iemand hoe ik dit kan weghalen . Is hier een tweak voor in cydia of moet ik save mode uitzetten als dat kan ? B.v.d. Arthur |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb je een paar jailbreak-apps geïnstalleerd die niet goed compatible zijn met elkaar en dan krijg je dit soort problemen, misschien eens nagaan wat je als laatste geinstalleerd hebt via Cydia, dat weer de-installeren en kijken of het dan nog gebeurd
|
|
|||
|
|||
aha bedankt ik zou het proberen . dankje voor je reactie
PS kan het mischien zijn doordat mijn cydia in het nederlands is ingesteld ? Laatst gewijzigd door LilPod; 14-04-11 om 17:18. Reden: wat vergeten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia Probleem met 4.0.1 | Peter84 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 21-08-10 23:25 |
Probleem met Cydia. | jantje123 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-04-10 16:44 |
Probleem met Cydia (??) | SirG | Jailbreak apps en thema's | 1 | 25-11-09 16:13 |
Probleem met Cydia | Galvator | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-02-09 12:40 |
|
|