CallTell voor 3GS en i4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Spreekt! De naam uit voor hij over gaat... Hij kan ook smsberichten voorlezen Erg leuke app! bigboss zoek in Cydia: CallTell is the next advancement ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
CallTell voor 3GS en i4
Spreekt! De naam uit voor hij over gaat...
Hij kan ook smsberichten voorlezen Erg leuke app! bigboss zoek in Cydia: CallTell is the next advancement in iPhone communications. Find out who's calling you BEFORE looking at your phone! CallTell announces who's calling you before ringing. It also works for text messages! You can even have CallTell read the text message out loud as well. You can enable/disable certain features via the CallTell page, in the Settings app. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aangeschaft voor $1,99, zeker de moeite waard.
Grappig om uit je broekzak te horen: "Call from John Doe" Daarna komt de ringtone pas. En hij spreekt de Nederlandse namen redelijk netjes uit. |
|
|||
|
|||
Ja, dat vroeg ik mij dus af: Hoe zit het met ondersteuning voor het Nederlands?
|
|
|||
|
|||
werkt niet bij mij (4.1)
wel icallAnnounce |
|
|||
|
|||
Hoe leest hij Nederlandse namen voor? SMS'jes hoeft hij voor mij niet voor te lezen – als je dat uit kunt zetten.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Boeken voor iPhone 3Gs? | Raymond1975 | iPhone algemeen | 0 | 01-08-10 21:16 |
screenprotector voor 3G/3GS bijsnijden voor 2G | gaming boy | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 15-05-10 23:51 |
|
|