Terminal kan ik niet verwijderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, Ik had net DTunes ge-installeerd via Cydia, nu heb ik een probleem want met het installeren van DTunes kwam er nog een progamma ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terminal kan ik niet verwijderen
beste mensen,
Ik had net DTunes ge-installeerd via Cydia, nu heb ik een probleem want met het installeren van DTunes kwam er nog een progamma bij te staan in me home screen genaamd: Terminal met een zwart icoontje. Ik kan Terminal nergens vinden, niet bij package in Cydia nergens, kan hem dus niet verwijderen. DTunes wel weer eraf gegooit maar Terminal blijft er maar staan en vind hem nergens. Iemand ook dit probleem? Iemand een oplossing? bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer terminal eens te installeren in cydia en hem vervolgens te verwijderen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Probeer een source uit mijn screenshot tot te voegen, wellicht dat het dan wel lukt:
|
|
|||
|
|||
thx
welke source precies? :$ |
|
||||
|
||||
google anders ff op bite your apple
|
|
|||
|
|||
gelukt dankjewel!!
|
|
||||
|
||||
Is hij er nu ook af??
|
|
|||
|
|||
jep
thx! |
|
||||
|
||||
Kijk, das goed nieuws....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan app niet verwijderen | freebee85 | iPhone Apps | 2 | 11-02-11 19:10 |
Kan Apps niet verwijderen | Marc1969 | iPhone Apps | 7 | 09-11-10 22:11 |
Kan Terminal niet vinden | Hamertej | iPhone algemeen | 1 | 02-02-10 09:49 |
Bossprefs kan ik niet verwijderen???!!! | marquito | iPhone algemeen | 5 | 30-05-08 17:34 |
Kan SSH niet verwijderen? | mister@ | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-01-08 18:55 |
|
|