//

Notified?

Notified? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand enig idee hoe "notified " werkt? Ik heb em ginstallerd en geactiveerd met "activator" maar hij werkt niet als ik xmsje binnen krijg. Zie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-10, 23:23
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard Notified?

Iemand enig idee hoe "notified " werkt? Ik heb em ginstallerd en geactiveerd met "activator" maar hij werkt niet als ik xmsje binnen krijg. Zie ik iets over het hoofd of werkt het niet op een 3G?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-10, 21:01
PuijkeN PuijkeN is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: België
Berichten: 47
Standaard

Enkel de Pro versie kan geactiveerd worden met Activator. En dan is het best wel een leuke app, de gratis versie is helaas enkel een icoontje op je Springboard met een badge.

Heb dus dan ook maar de volledige versie gekocht en het is best makkelijk dat die PUSH-berichten ergens verzameld staan, voor mij zou het nu perfect zijn als er een notificatie in de statusbar komt en dan gewoon die blauwe ballonnen uit !
  #3  
Oud 29-08-10, 10:59
caimin caimin is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnnybt Bekijk bericht
Iemand enig idee hoe "notified " werkt? Ik heb em ginstallerd en geactiveerd met "activator" maar hij werkt niet als ik xmsje binnen krijg. Zie ik iets over het hoofd of werkt het niet op een 3G?
Gebruik je bitesms of een dergelijke popup-blocker? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en vermoed dat et daarmee te maken heeft... Geen zin om bite te verwijderen, maar dat zou me niks verbazen.

Gewone push-meldingen pakt notified namelijk wel, alleen de sms niet. Ik gebruik zelf de pro variant.
  #4  
Oud 29-08-10, 19:11
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caimin Bekijk bericht
Gebruik je bitesms of een dergelijke popup-blocker? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en vermoed dat et daarmee te maken heeft... Geen zin om bite te verwijderen, maar dat zou me niks verbazen.

Gewone push-meldingen pakt notified namelijk wel, alleen de sms niet. Ik gebruik zelf de pro variant.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb inderdaad bitesms en inderdaad werkt de rest wel zoals gemiste oproepen. Maar bitesms is belangrijker.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Notified Pro mark61 Jailbreak apps en thema's 0 02-05-11 17:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.