Icoontjes theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben Floris en ik ben 13 jaar. Ik heb mijn itouch 4.0 (oorspronkelijk 3.0) gejailbreaked met jailbreak me. Nu heb ik een vraagje, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icoontjes theme
Hallo, Ik ben Floris en ik ben 13 jaar. Ik heb mijn itouch 4.0 (oorspronkelijk 3.0) gejailbreaked met jailbreak me. Nu heb ik een vraagje, want ik heb het programma winterboard gedownload, en een paar theme apps. Alle themes die ik heb hebben verschillende icoontjes. Alleen een paar icoontjes zijn veranderd. Hoe kan dit? Volgens de themes zijn bijna alle appicoontjes die er zijn veranderd. Maar dit gebeurd niet! Heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten Floris. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
Je zult wat lijsten moeten gaan hernoemen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee de namen van de icoontjes moet je hernoemen.
Erg omslachtig maar het is niet anders. Wil je de juiste iconen hebben dan moet je bv het icoontje van de klok hernoemen naar Klok....Die heet nu clock. |
|
|||
|
|||
en hoe doe je dat? in iFile ofzo? want ik ben niet erg handig met de ipod, behalve dat ik wel met ifile kan omgaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik snap ook niet waarom apple niets ontwikkeld waardoor namen of icone vanzelf aangepast worden als je van taal veranderd. |
Labels |
icoontjes icons icon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
winterboard theme mist icoontjes | Firefly165 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 24-02-11 09:39 |
icoontjes | peterlala | iPhone algemeen | 13 | 31-03-10 20:43 |
meerdere icoontjes | m0aj | Archief | 1 | 13-03-10 20:18 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
|
|