BSD Subsytem update (?) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb op mijn iPhone (1.1.3) BSD Subsytem geinstalleerd staan. ik voegte net een source toe en heb mijn sources gerefreshed. Nu staat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
BSD Subsytem update (?)
Hallo,
ik heb op mijn iPhone (1.1.3) BSD Subsytem geinstalleerd staan. ik voegte net een source toe en heb mijn sources gerefreshed. Nu staat er bij Update een 1'tje.. als ik erop klik zie ik bij update BSD Subsystem V1.5 staan. Hoe kan dit? Ik heb al Versie 2.0 geinstalleerd.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou installeren wat je van die extra source nodig hebt en hem daarna lekker weer verwijderen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BSD subsytem krijg ik niet geinstalleerd | jeremy14 | Archief | 1 | 31-03-08 22:17 |
Ik heb BSD Subsystem nodig om BSD Subsystem te installeren.. | G.Fawkes | Archief | 3 | 12-03-08 21:15 |
bsd update in de installer hangt | harrys | Jailbreak apps en thema's | 1 | 30-01-08 11:03 |
BSD Subsystem 2.0 Update, wel/niet installeren? | DertKesh | Archief | 4 | 26-01-08 22:19 |
BSD 1.5 | Jordan74 | Unlock [archief] | 8 | 08-01-08 15:21 |
|
|