pictogrammen verplaatsen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik vraag me af met welk programma je, net als bij de 1.1.3, je pictogrammen kan verplaatsen? (ik heb een 1.1.2) en welke soures ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
pictogrammen verplaatsen
hallo,
ik vraag me af met welk programma je, net als bij de 1.1.3, je pictogrammen kan verplaatsen? (ik heb een 1.1.2) en welke soures moet ik dan in voeren??? alvast bedankt Laatst gewijzigd door sodo; 08-02-08 om 20:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met customize.
|
|
|||
|
|||
maar daar staat een sterretje bij wat betekend dat?? en er staat dat het werkt op een 1.1.3 kan het dan ook op een 1.1.2??
|
|
|||
|
|||
het werkt niet
|
|
||||
|
||||
Customize moet je soms een paar keer (un)installeren voordat ie het doet. Bekend probleem, maar uiteindelijk krijgt iedereen het aan de gang. En dan kun je je icoontjes verplaatsen. Wil je de laatste rij leeg? Ook summerboard installeren.
|
||||
|
||||
je hebt voor 113 ook nog POOF.app voor iconen te ordenen
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Poof is om programma's te hiden, dat kan niet standaard.
|
|
||||
|
||||
idd, da kun je al standaard met 113, blijven drukken op een icoontje tot ze beginnen te wiebelen en dan kun je ze verslepen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Originele pictogrammen | oliv4r | Jailbreak apps en thema's | 7 | 18-05-09 21:03 |
Pictogrammen weg uit settings menu | Ulpia | iPhone algemeen | 1 | 29-10-08 01:23 |
geen pictogrammen meer in beeld na instalatie van programma | joey28_8 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-08-08 15:19 |
Foto: Fotos verplaatsen | iJack | Muziek, foto & video | 6 | 17-07-08 14:53 |
pictogrammen | teunis | Jailbreak apps en thema's | 4 | 15-10-07 14:22 |
|
|