thema's maken/bewerken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er een simpel programma om thema te maken, bewerken voor de iphone 3gs IOS 4. Heb al google al geprobeerd maar heb niets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
thema's maken/bewerken
Hallo,
Is er een simpel programma om thema te maken, bewerken voor de iphone 3gs IOS 4. Heb al google al geprobeerd maar heb niets gevonden wat werkt. Alvast bedankt voor je hulp. Laatst gewijzigd door mr-3gs; 31-08-10 om 14:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoek ff op IDesigner is misschien wel wat voor je.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd met IDesigner, ben de hele avond bezig geweest de wallper en dock
gaat goed maar de iconen krijg ik niet te zien wanneer ik de thema installeer via winterboard. Weet iemand of ik iets verkeerds doe. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zelf winterboard thema maken | abelvos | Jailbreak apps en thema's | 7 | 07-03-11 22:44 |
Winterboard thema's maken | Romyyy___ | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-05-10 14:17 |
vraag bij maken thema 2 | levirobben | Archief | 1 | 09-04-10 14:02 |
|
|