zelf winterboard thema maken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen ik heb een ipod touch versie 4.2.1, en ik wil zelf een thema in cydia zetten. kan dat? ik heb van een andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zelf winterboard thema maken
hallo iedereen
ik heb een ipod touch versie 4.2.1, en ik wil zelf een thema in cydia zetten. kan dat? ik heb van een andere discussie WinterboardThemeCreator gedownload, ik heb een thema gemaakt, maar hoe zet je hem nu op je ipod/iphone en cydia? alvast bedankt, abelvos (nietheelervaren) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben ik ook erg benieuwd naar, heb je trouwens al YouTube gechekt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet je het al?
|
|
||||
|
||||
Als je via bijv. iPhonebrowser naar private/var/stash/themes bladert kun je daar je thema heen slepen, vervolgens aanzetten in winterboard en klaar is bassie, of henk, of wie er dan ook mee bezig is
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kun je me ook vertellen waar ik dat kan vinden? heb pas sinds 1 week een iphone
|
|
|||
|
|||
Download via Cydia iFile. Zo kan je door je hele iphone browsen.. Vervolgens download je WinSCP waarmee je via Wi-Fi in je iphone kan browsen. Ga in WinSCP naar private/var/stash/themes en plak hier jouw themamap in.
|
Labels |
cydia, ipod touch, jailbreak, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard Thema aan het maken... | jm1996 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 08-02-11 16:02 |
Winterboard Thema's | Guest-20191128132130 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-10-10 14:14 |
Winterboard thema's maken | Romyyy___ | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-05-10 14:17 |
Winterboard Thema | deliyurek007 | Archief | 2 | 27-05-09 00:53 |
|
|