Winterboard Thema aan het maken... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste topicbezoekers... ik ben bezig met een nieuw winterboardthema te maken Ik heb er al twee gemaakt.(binnen enkele dagen in cydia) In dit thema wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard Thema aan het maken...
Beste topicbezoekers...
ik ben bezig met een nieuw winterboardthema te maken Ik heb er al twee gemaakt.(binnen enkele dagen in cydia) In dit thema wil ik me gaan richten op vooral mooie icons en dat jezelf je achtergrond kan instellen(dus alleen andere dock en icons). Maar het volgende. ik heb denk ik al zo 25 icons met daarin al de standaard iphone en ipod apps. En ook cydia en winterboard. maar nu weet ik niet echt meer welke icons ik nog kan maken, twitter, hyves en facebook en ebuddy ben ik al aan het maken. Maar geef aub bijv. 5 namen waarvan je denkt, dit is een musthave app je mag er ook meerdere geven en kijk aub ook of die app niet al is genoemd. cydia apps mogen ook genoemd worden iedereen die mij thema download heeft hem tenslotte gejailbreakt. alvast bedankt ps ik wil een thema maken met meer dan 100 icons dus geef er zoveel mogelijk door. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zelf winterboard thema maken | abelvos | Jailbreak apps en thema's | 7 | 07-03-11 22:44 |
Winterboard: Springboard icoon aanpasssen aan thema | lolbroeck | Jailbreak apps en thema's | 6 | 22-02-11 16:11 |
Winterboard Thema's | Guest-20191128132130 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-10-10 14:14 |
Winterboard thema's maken | Romyyy___ | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-05-10 14:17 |
Winterboard Thema | deliyurek007 | Archief | 2 | 27-05-09 00:53 |
|
|