iPhone 4 werkt niet meer na Cydia upgrade. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb gisteravond op werk mijn iPhone 4 gejailbraiked maar toen ik eenmaal Cydia opende en een upgrade moest downloaden ging het helemaal mis. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 werkt niet meer na Cydia upgrade.
Hey,
Ik heb gisteravond op werk mijn iPhone 4 gejailbraiked maar toen ik eenmaal Cydia opende en een upgrade moest downloaden ging het helemaal mis. Hij downloade de upgrade en vervolgens moest ik mijn iPhone divice reboote maar blijft sinds dien bij het Apple logo hangen. Hij gaat niet meer aan, opladen werkt ook niet en het ergste nog hij pakt iTunes niet. Iemand dit al eens meegemaakt want ik ben echt radeloos Thanks! Paul, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eerst eens een harde reset
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook al een paar keer gedaan en hij blijft maar hangen bij het Apple logo
Heb hem al paar uur aan de oplader gehad en aan iTunes maar niks werkt. Laatst gewijzigd door JuztPaultje; 04-09-10 om 16:20. |
|
|||
|
|||
DFU modus, of andere comp proberen met iTunes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone werkt niet meer na upgrade. | cheeto | Unlock | 49 | 30-04-10 20:28 |
Upgrade naar 2.0; iPhone 16GB US werkt niet meer! | Vignale | Archief | 1 | 15-07-08 16:47 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
Iphone werkt niet meer deftig na upgrade | bibawa | Unlock [archief] | 4 | 18-02-08 18:48 |
|
|