//

Iphone werkt niet meer deftig na upgrade

Iphone werkt niet meer deftig na upgrade discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze week een upgrade uitgevoerd naar firmware versie 1.1.3 van mijn iphone. Nu kan ik nog muziek beluisteren via mijn hoofdtelefoon van m'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-08, 18:48
bibawa bibawa is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard Iphone werkt niet meer deftig na upgrade

Ik heb deze week een upgrade uitgevoerd naar firmware versie 1.1.3 van mijn iphone.

Nu kan ik nog muziek beluisteren via mijn hoofdtelefoon van m'n iphone.

Nu hoor ik geen geluid meer, ik hoor geen klikjes meer van het toetsenbord, geen geluid meer als er nieuwe mail is. Maar

Als er iemand belt hoor ik wel nog de beltoon, krijg ik een sms aan dan ontvang ik geen geluid meer.
Belt er iemand dan hoor ik de persoon niet meer, maar zet ik de speaker op dan hoor ik hem wel..

Ik heb al eens alles gereset, maar dat blijkt niet te werken, begin deze week net nadat ik de update deed dacht ik toch dat het allemaal werkte.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, deze week is m'n iphone wel op de grond gevallen, maar of dit het zou kunnen zijn, ik betwijfel het (zou sneu zijn...)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-08, 20:09
Ghostje Ghostje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 22
Standaard

Probeer eens om hem opnieuw te herstellen in itunes naar 1.1.3 en nadien gewoon weer jailbreak & unlock?

Mvg
  #3  
Oud 17-02-08, 20:56
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Volgens mij heb je hier last van het probleem dat je iPhone 'denkt' dat de oortjes er in zitten.. probeer die er eens een paar keer in en uit te doen, snel, langzaam.. en kijk dan nog eens..
__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD
  #4  
Oud 18-02-08, 18:43
bibawa bibawa is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

Zou best wel is kunnen!, als ik m'n oortjes insteek dan hoor ik wel alle klikjes, het uithalen van de oortjes traag, snel,... helpt niet..

Nog ideeën?
  #5  
Oud 18-02-08, 18:48
SPQR SPQR is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Kerkrade
Berichten: 36
Standaard

Zou voorzichtig wat perslucht spuiten niet kunnen helpen (wel voorzichtig, en zorgen dat de lucht er ook weer uitkan = afstand houden van de koptelefoon-ingang)... het is maar een idee...

Je hoort dit trouwens vel vaak hè? Het wordt tijd voor een mooi dopje op de uitgang; dat dat er nog niet is???
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 werkt niet meer na Cydia upgrade. JuztPaultje Jailbreak apps en thema's 3 04-09-10 19:24
iPhone 1e gen.: Iphone werkt niet meer na upgrade. cheeto Unlock 49 30-04-10 20:28
Upgrade naar 2.0; iPhone 16GB US werkt niet meer! Vignale Archief 1 15-07-08 16:47
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.