Beltoon 4GS +jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb mijn 4GS nieuwe bootrom gejailbreakt via (jailbrekmij.com) of zo iets. Dat is allemaal goed gegaan geen probleem. Alleen ik wil nu van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beltoon 4GS +jailbreak
Hallo ik heb mijn 4GS nieuwe bootrom gejailbreakt via (jailbrekmij.com) of zo iets.
Dat is allemaal goed gegaan geen probleem. Alleen ik wil nu van een mp3 een beltoon maken, dat ging altijd goed, alleen als ik hem nu hernoem naar M4R en hem dan naar mijn iphone sleep, gaat dat ook goed en hij staat ook bij beltonen in (itunes) er bij alleen kan ik hem niet instellen als beltoon (hij word in mijn iphone telefoon niet gezien) Iemand een idee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
AVS gebruikt en ook dat werkt niet.
Ja alles werkt alleen zie ik geen beltoon verschijnen in mijn iphone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr Stephan |
|
|||
|
|||
Is gelukt bedankt mensen
|
|
||||
|
||||
Mooi, hier kan dus een slotje op.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4gs new boot restore | viper112 | Jailbreak | 1 | 25-12-10 17:20 |
Onderdelen Iphone 4GS worden al aangeboden :-) | MCNO | Chat en geruchten | 0 | 18-06-10 22:09 |
Invloed 4GS op 3GS | Legatus20 | Chat en geruchten | 22 | 04-06-10 11:09 |
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. | michelbruynseels | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 15:23 |
|
|