Themes werken niet? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb onlangs het Elite theme vanuit cydia geinstalleerd. Maar als ik dit nu aanzet in Winterboard gaat alles goed, alleen veel icoontjes worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Themes werken niet?
Hey,
Ik heb onlangs het Elite theme vanuit cydia geinstalleerd. Maar als ik dit nu aanzet in Winterboard gaat alles goed, alleen veel icoontjes worden niet aangepast, foto's blijft standaard, en telefoon & sms ook.. Heb een paar andere thema's gedownload en die hebben allemaal hetzelfde probleem.. Wat kan die zijn & hoe los ik dit op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone Wallpapers Skins Thema's
|
|
|||
|
|||
Oeps, sorry..
|
|
||||
|
||||
Je moet de icoontjes noemen zoals ze op het Springboard zijn gespeld.
Telefoon.png, Agenda.png, enz. Nog beter zou zijn als je alle icoontjes in hun eigen Bundles folder stopt. Dan kan je Summerboard (AKA Slowboard) uitschakelen en heb je ook geen taal probleem meer. |
|
|||
|
|||
Bedankt, Moet bv foto's ook met een aanhalingsteken?
|
|
||||
|
||||
Ja, precies zoals je icon labels gespeld zijn op je springboard.
|
|
|||
|
|||
Bedankt! =D
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
apps niet gesynct of werken niet | Jinta | iPhone Apps | 0 | 20-04-10 14:23 |
Games werken niet (2.0) | lukasverduyn | iPhone Games | 2 | 25-08-08 10:37 |
Themes werken niet (Louis Vuitton) | Veera | Jailbreak apps en thema's | 7 | 03-07-08 12:21 |
summerboard themes niet zichtbaar | riemen01 | Archief | 1 | 27-04-08 12:30 |
|
|