cydia 3.1.2 problemen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb voor et eerst mn phone gejailbraikt en zit nu met de probleem want Cydia werkt niet meer nadat ik een source of repo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cydia 3.1.2 problemen
Ik heb voor et eerst mn phone gejailbraikt en zit nu met de probleem want Cydia werkt niet meer nadat ik een source of repo update heb gedaan, want als ik nu Cydia wil opstarten dan springt ie gelijk terug naar de springboard wie o wie kan me helpen alvast bedankt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ooo trouwens vergeten de phone is geblackraint
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een reboot, als dat niet helpt vrees ik dat je opnieuw moet jailbreaken om cydia weer te kunnen gebruiken..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
mensen dank je wel voor die tips maar ze hebben allemaal niet geholpen ik heb geprobeerd om te rejailbraiken lukte niet ik heb geprobeert om via winSCP dr in te komen lukte ook niet en nu word er wanhopig van
|
|
||||
|
||||
Probeer eens Cydia in Safe Mode te starten.
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem, heb al meerder dingen geprobeerd. Maar krijg het niet voor elkaar.
Is het dan misschien toch maar een handige zet om de iphone van een nieuwe firmware te voorzien met een nieuwe jailbreak?? Gaat dat goed (lees makkelijke) als je van een blackrain 3.1.2 naar 4.xxx gaat?? Gr. GroteA |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
he mensen thnx voor jullie hulp hb mijn tel gerestored en gerejailbraikt werkt weer super
welke tweaks en tricks raden jullie mijn aan voor phone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn veel dingen te vinden in Cydia maar ik heb nou niet de behoefte om ringtones, wallpapers en themes te installeren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Twitter plugin voor Lockinfo probleem (3.1.2)
Hallo,
ik heb een 3GS met software 3.1.2, (jailbreak, Blackrain). Via Cydia heb ik Lockinfo en daarvoor een Twitter-plugin gedownload. Dit heeft het maanden lang prima gedaan, maar nu ineens krijg ik geen tweets meer op m'n lockscreen te zien. Aan de instelling ligt het niet, die staat goed. Ik heb Lockinfo en de Twitter-plugin al geupdatet, iPhone gereset en 'gerespringed', niets werkt! Heeft er iemand suggesties? |
|
|||
|
|||
probleem met cydia 3.1.2 na update
Ik heb hetzelfde probleem ondervonden na de update van een cydia programma.
Heb er niet aangedacht om toen de jailbreak opnieuw uit te voeren. Ik heb ondertussen m'n iphone geupdate naar versie 4.0.2, maar kan nu niet meer jailbreaken. Dus wachten maar tot een volgende jaibreak uitkomt .... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met cydia | XfreeztYleX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-04-11 10:10 |
problemen opstarten cydia | pollie72 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-03-11 08:35 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
Cydia update problemen | IphoneMitchell | Jailbreak apps en thema's | 11 | 26-06-09 23:05 |
cydia problemen | woutervel | Jailbreak apps en thema's | 6 | 18-08-08 12:40 |
|
|