Sources niet verwijderd krijgen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb geprobeerd om wat Sources op Cydia te zetten, maar het bleek dat deze sources op een of andere manier het niet deden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sources niet verwijderd krijgen
Hallo,
ik heb geprobeerd om wat Sources op Cydia te zetten, maar het bleek dat deze sources op een of andere manier het niet deden ofzo. Nu probeer ik deze te verwijderen, maar ze staan niet in de lijst met Sources. ook heb ik als ik een nieuwe Source wil toevoegen, dan krijg ik een melding van de sources: - blazeco.info - iphone/r4m0n.net/ en dit zijn de meldingen: iphone.r4m0n.net sub-proces /bin/bzip2 returned an error code (2) blazeco.info sub-proces /bin/bzip2 returned an error code (2) natuurlijk bij alle bronne http:// ervoor maar dat heb ik even weggelaten om links te voorkomen uiteindelijk krijg ik ook dit nog Zie Bijlage! en dan gaat hij reloaden. ZONDER dat er iets is geïnstalleerd. help me alsjeblieft om deze *****dingen weg te halen Laatst gewijzigd door diniboy; 13-09-10 om 22:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar Problemen met Cydia.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ik heb tzelfde probleem...
wie o wie kan ons helpen?? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat de oplossing door mij al gegeven is in dit topic:
https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post530909 Probeer het eens zou ik zeggen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia sources werken niet? | Nilson88 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 27-08-10 09:18 |
Cydia all sources niet beschikbaar | geani | Jailbreak apps en thema's | 4 | 11-04-10 23:10 |
Cydia er op krijgen, Blackra1n verwijderd? | timtim2009 | Archief | 9 | 07-12-09 18:10 |
foto's worden niet verwijderd | Reloader | iTunes | 0 | 04-05-09 11:32 |
Community Sources verwijderd | nitai | Jailbreak apps en thema's | 4 | 25-10-07 10:15 |
|
|