Shelves van thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een update van mijn iPhone. Ben van 3.1.3 naar 4.0.1 gegaan. Maar nu staan mijn shelves niet meer netjes onder mijn icoontje. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Shelves van thema
Na een update van mijn iPhone. Ben van 3.1.3 naar 4.0.1 gegaan. Maar nu staan mijn shelves niet meer netjes onder mijn icoontje. Ik heb ielegance pro als thema maar ziet er nu niet meer uit. Nu de shelves overal staan behalve op de goede plek. Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Thema's van computer naar iPod | Batino | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-10-10 17:26 |
Meekomen van programma's met thema's via cydia. | jantje123 | Archief | 5 | 23-04-10 21:56 |
vraag bij maken van thema. | levirobben | Jailbreak apps en thema's | 14 | 13-04-10 15:21 |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
Installeer een thema van A tot Z | marcelleke | Jailbreak apps en thema's | 24 | 10-04-08 23:12 |
|
|