Contacten sturen via Bluetooth discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Parrot Minikit carkit. Deze heeft een functie om contacten te bellen via spraakherkenning maar dan moet je wel je contacten doorsturen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten sturen via Bluetooth
Ik heb een Parrot Minikit carkit. Deze heeft een functie om contacten te bellen via spraakherkenning maar dan moet je wel je contacten doorsturen via bluetooth wat mijn iPhone 3G standaard niet kan.
Is er een Cydia app waarmee dit wel kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
bluetooth, parrot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten bericht sturen via contactpersonen werkt niet. | wardoudeweetering | iPhone algemeen | 2 | 13-05-11 20:30 |
Foto: foto via bluetooth naar andere apparaat sturen | jeef112 | Muziek, foto & video | 0 | 13-02-11 23:26 |
Muziek: Liedjes sturen via bluetooth | otieboy | Muziek, foto & video | 6 | 05-02-11 04:51 |
Muziek: Via bluetooth muziek van ipod naar mobiel sturen | W17 | Muziek, foto & video | 0 | 18-11-10 21:46 |
Contacten van Nokia naar iPhone sturen via Bluetooth | Stingray68 | iTunes | 2 | 27-05-09 23:16 |
|
|