live klok voor de iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo IPC leden, Ik wou graag van jullie weten, als er een tweaks of iets dergelijks is in Cydia store, zodat je de wijzer standaard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
live klok voor de iphone
Hallo IPC leden,
Ik wou graag van jullie weten, als er een tweaks of iets dergelijks is in Cydia store, zodat je de wijzer standaard klok van de iphone kan laten werken. Vroeger had ik het op mijn 2g, maar nu is er geen andere tweaks of iets dergelijk meer. Ik heb een 3GS/ 32GB met software 4.0.1 jailbreak Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi Earl,
Dit heet (heel toepasselijk) LiveClock (aan elkaar)! Ik weet alleen niet hoe het met de compatibiliteit is onder firmeware 4.0.1... Grt, Chris |
|
|||
|
|||
Hallo chris, dat klopt. Ik heb het ook opgezocht, maar het werk helaas niet met 4.0.1 en het staat ook niet in de cydia store. Ik dacht misschien is er een andere tweaks voor, maar nog niet.
|
|
||||
|
||||
Hee Earl,
Zojuist is er een update uit van LiveClock die iOS4.x ondersteund! Grt, Chris |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aha die zwier ik er ook op. Vind die klok wel een meerwaarde!
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone klok +2uur voor na update 4.2.1 | jules00 | iPhone algemeen | 11 | 28-11-10 23:52 |
dock, speaker of alarm klok voor iphone incl beschermhoes | davin | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 02-05-09 19:57 |
|
|