dock, speaker of alarm klok voor iphone incl beschermhoes discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met het docken van de iphone met beschermhoes? Ik heb zelf zo'n hardcase (geloof een iClear) bescherming eromheen, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dock, speaker of alarm klok voor iphone incl beschermhoes
Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met het docken van de iphone met beschermhoes? Ik heb zelf zo'n hardcase (geloof een iClear) bescherming eromheen, en ik voel er weinig voor om mijn telefoon steeds eruit te moeten halen om 'm op een dock aan te sluiten. Moet ik misschien een andere beschermhoes kopen, eentje die volgens eigen zeggen op alle docks past (kwam de Griffin Nu Form case tegen, heeft iemand daar docking ervaringen mee? Griffin Nu Form White Gray voor iPhone 3G | iPhoneclub Shop)
Een alarm klok of speakersysteem waar een iphone inclusief bescherming inpast, dat zou mooi zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
accessoire, case, dock, iphone 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone speaker + usb dock | fedor07 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 30-10-10 11:19 |
Autohouder voor Iphone MET beschermhoes eromheen (neocapsule) | Ammi | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-01-10 15:58 |
Op zoek naar dock/speakers/alarm clock voor iP G3 | claudia70 | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 26-09-08 20:33 |
|
|