//

App om 3G te blokkeren voor apps?

App om 3G te blokkeren voor apps? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er toevallig iemand weet of er een app of iets dergelijks bestaat waarmee ik bepaalde apps kan verbieden om data/2G/3G te gebruiken? Ik wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-10, 11:14
witchdoc witchdoc is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard App om 3G te blokkeren voor apps?

Heeft er toevallig iemand weet of er een app of iets dergelijks bestaat waarmee ik bepaalde apps kan verbieden om data/2G/3G te gebruiken?

Ik wil b.v. garanderen dat mijn muziekstreaming programma enkel gebruik kan maken van de Wi-Fi connection en zeker niet van iets dat me centen kan kosten

Dit mag een jailbreak app zijn, maar een officiele appstore app zou natuurlijk net dat beetje handiger zijn.

Heb zelf al eens proberen te zoeken maar al wat ik dan tegenkom is dat tegenwoordig app's 20MB mogen zijn om over 3G van de appstore gedownload te worden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-10, 13:56
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

In iOS 4.0.1 kun je mobiele dat helemaal uitzetten bij "instellingen - algemeen - netwerk"
Ik weet niet of je daar iets aan hebt, maar dan gebruik je zeker geen mobiele data...
  #3  
Oud 03-10-10, 13:02
witchdoc witchdoc is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
In iOS 4.0.1 kun je mobiele dat helemaal uitzetten bij "instellingen - algemeen - netwerk"
Ik weet niet of je daar iets aan hebt, maar dan gebruik je zeker geen mobiele data...
Nee helaas. Dat blokkeert 3G voor alles. Ik wil granulair kunnen zeggen dezae app wel 3G, die app geen 3G.
  #4  
Oud 11-10-10, 16:18
feyzo feyzo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Ja dat wil ik ook wel weten eigenlijk, want ik vind het irri dat somige apps reclame toont.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps blokkeren Doblie Wi-Fi 4 01-05-11 18:11
App (lees: switch) om telefoon/sms/foto's te blokkeren Denis iPhone Apps 0 16-09-10 13:08
Genius voor Apps in iPad App store Kapstoque iPad Apps 1 05-09-10 17:06
app voor gekochte appstore apps Pienoet iPhone Apps 0 15-08-10 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.