Apps blokkeren discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk om bijvoorbeeld WhatsApp hier in huis (Wi-Fi) te blokkeren via de routerpagina? Zo ja, hoe doe ik dit? Zal zeker wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps blokkeren
Hallo,
Is het mogelijk om bijvoorbeeld WhatsApp hier in huis (Wi-Fi) te blokkeren via de routerpagina? Zo ja, hoe doe ik dit? Zal zeker wel via ingewikkelde url's gaan. Ik hoor graag van jullie.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen idee waarom je dit zou willen, maar op de site van WhatsApp staat dat op het moment dat WhatsApp niet werkt, je dit moet doen:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Oke, WhatsApp was maar een voorbeeld. Maar ben er beetje beu van dat allemaal rare programma's hier thuis gewoon gebruikt kunnen worden. Vreet snelheid en data.
|
|
|||
|
|||
Als iPhone apps bij jou thuis "snelheid en data vreten" dan heb jij thuis geen snelheid maar eerder "traagheid".
|
|
||||
|
||||
Oke, dan weten we dat.
|
Labels |
blokkeren, router, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om 3G te blokkeren voor apps? | witchdoc | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-10-10 16:18 |
Nr's blokkeren | boy1308 | Archief | 3 | 29-11-09 19:27 |
blokkeren,uitslaan | konijntje666 | iPhone algemeen | 1 | 08-04-09 21:49 |
Annomieme gesprekken blokkeren | WebJojo | Jailbreak apps en thema's | 3 | 16-12-08 18:55 |
nummer blokkeren | dsimons | Archief | 5 | 02-07-08 07:52 |
|
|