Kun je gebanned raken bij Cydia... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola, Ik heb een discussie hier op mijn werk dat als je illegale repo's (Cydia) gebruikt om gekraakte programma"'s te downloaden dat je gebanned kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kun je gebanned raken bij Cydia...
Ola,
Ik heb een discussie hier op mijn werk dat als je illegale repo's (Cydia) gebruikt om gekraakte programma"'s te downloaden dat je gebanned kan worden van Cydia. Hij zegt van niet en ik denk van wel, kan alleen niks op Google vinden..... BVD Ps: hoop dat ik deze vraag hier mag stellen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk kun je technisch gezien geband worden, ik denk alleen niet dat bovenstaande een reden zou zijn. Allebei gelijk dus
|
|
||||
|
||||
Installeren van illegale apps ondersteunen we niet op dit forum.
Alle verwante vragen/zaken dus ook niet. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Registreren zonder alles kwijt te raken? | Stephanie-Alb | Archief | 1 | 19-12-09 15:29 |
Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? | bheirman | Jailbreak apps en thema's | 190 | 02-08-09 19:17 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
Pwn zonder alles kwijt te raken | YoungProducer | Archief | 1 | 13-09-08 14:11 |
|
|