Laatste Cydia download achterhalen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaa, Een vriend van mij heeft een cydia app gedownload en sindsdien krijgt hij hem niet meer uit de safe mode. Nu wilt hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laatste Cydia download achterhalen
Hallo allemaa,
Een vriend van mij heeft een cydia app gedownload en sindsdien krijgt hij hem niet meer uit de safe mode. Nu wilt hij deze laatste download dus verwijderen, maar hij heeft geen idee meer hoe deze cydia app heet. Iemand enig idee of je je laatste Cydia downloads kan zien, of een andere oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou via ssh in de application folder kunnen kijken welke folder als laatste is aangemaakt.
|
|
|||
|
|||
heb ik ook gehad cydia kan je dan normaal wel opstarten in safe mode en laatst gedownloade app verwijderen dan kreeg ik hem terug in normale mode
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia download apps | menno85 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 08-02-11 12:45 |
Mac OS X: Hoe download je cydia bestanden op mac | samtulp6 | Desktop-applicaties | 0 | 10-09-10 11:22 |
download via cydia onvolledig | jazzvogel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-08-09 17:36 |
Apps installeren na download via Cydia | oneufus | Archief | 2 | 18-11-08 08:23 |
|
|