//

Op iPhone gedownloade mp3 (Safari) exporteren naar iPod app

Op iPhone gedownloade mp3 (Safari) exporteren naar iPod app discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar een (Cydia) app waarmee ik op mijn iPhone gedownloade mp3 bestanden van de map waarin ik hem heb opgeslagen (met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-10, 21:01
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard Op iPhone gedownloade mp3 (Safari) exporteren naar iPod app

Hallo,

Ik ben opzoek naar een (Cydia) app waarmee ik op mijn iPhone gedownloade mp3 bestanden van de map waarin ik hem heb opgeslagen (met Safari download plugin) kan exporteren naar mn iPod 'app'.

Dus dat ik die muziek niet afspeel via Pwnplayer of de iFile player of whatever, maar dus gewoon aan mijn muziek lijst toe kan voegen.

Ik weet dat het kan met MewSeek (kan ook mee gedownload worden trouwens), maar ik twijfel of ik dat aan ga schaffen ivm met de prijs van $9.99. Ik dacht ik vraag eerst of er misschien alternatieven zijn voor het exporteren van muziek naar mn muzieklijst.


Alvast bedankt,
Steven
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-10, 21:10
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

plus dat mewseek volgens mij niet compatibel is met nieuwere firmwares. plus dat itunes de mp3 niet kopieert van je iphone naar pc.
  #3  
Oud 05-10-10, 21:16
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
plus dat mewseek volgens mij niet compatibel is met nieuwere firmwares. plus dat itunes de mp3 niet kopieert van je iphone naar pc.
Oke dan weet ik dat ook. Ik draai 3.1.3 en heb MewSeek getest, werkt wel goed opzich. Maar ik wist niet dat het niet draaide op 4.x.
Maar ik heb het dus even getest, en een nummer die ik had gedownload met MewSeek en had ge-exporteert naar mn muzieklijst iPod app, kwam gewoon bij iTunes te staan...

Maargoed daar gaat het niet op, ik zoek een app waarmee ik gedownloade muziek naar mn muziek iPod app kan zetten. Iemand een idee?
  #4  
Oud 05-10-10, 22:27
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Pwntunes zet de muziek uit een bepaalde map automatisch in de iPod. Je kunt de mp3 met ifile verplaatsen naar die map. Pwntunes kost €10 in cydia.
  #5  
Oud 05-10-10, 22:48
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Pwntunes zet de muziek uit een bepaalde map automatisch in de iPod. Je kunt de mp3 met ifile verplaatsen naar die map. Pwntunes kost €10 in cydia.
Ik heb even een tut zitten kijken op youtube, werkt idd wel leuk. Maar kan je dan nogsteeds wel gewoon je muziek beheren met iTunes?
  #6  
Oud 06-10-10, 10:41
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ja hoor! Je kunt dus op 2 manieren je muziek op de iphone zetten: ofwel op de klassieke wijze via iTunes, ofwel met Pwntunes.
  #7  
Oud 11-10-10, 17:42
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Iemand een ander idee?
  #8  
Oud 12-10-10, 17:30
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Pwntunes zet de muziek uit een bepaalde map automatisch in de iPod. Je kunt de mp3 met ifile verplaatsen naar die map. Pwntunes kost €10 in cydia.
Kan toch alleen met music op je pc?

Ik zoek n.l. ook een app die op de iphone gedownloade mp3 naar de ipod library wegzet op iOS 4.1.

Voor Youtube video's is er al een oplossing die dit doet, maar dan zet hij de video's in de library.

Beter dan: is er een app die de youtube video's in mp4 bestanden wegzet in de ipod library?

Iemand een idee?
  #9  
Oud 13-10-10, 11:55
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Ik heb zelf de 4g met 4.1 en bij mij draait mewseek.
Het wegzetten naar ipod gaat ook goed, maar weet nog niet of ik de $9.99 ga betalen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gedownloade mp3's en ipad probleem mbeckers iPad algemeen 6 24-10-10 22:55
nieuwe mp3 toevoegen op iphone (in de ipod functie) antiwannabe iTunes 0 27-01-10 16:38
linken vanuit Safari naar App Store philmol iPhone Apps 0 20-09-08 13:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:49.