iPhone vast na installeren via installer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey allemaal ik heb zo juist me iphone unlocked met ZiPhone 2.1.. alles ging prima ik hoefde alleen maar een restore naar 1.1.3 te doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone vast na installeren via installer
hey allemaal
ik heb zo juist me iphone unlocked met ZiPhone 2.1.. alles ging prima ik hoefde alleen maar een restore naar 1.1.3 te doen en ziphone doet al het activaten/jailbreaken/unlocken.. alleen gelijk daarna bij de homescreen start ik installer en installeer BSD SS alleen wanneer ik daarna op de home screen knop druk om te soft-restart'en dan gaat ie vast zitten :S ik krijg die rond draaiende animatie (van laden) dan zit ie vast en krijg ik weer die animatie over de andere heen en steeds doet ie dat opneiuw... ik ging restarten, maar bij het opstarten krijg ik hetzelfde gedoe alleen dit keer bij de apple logo (tijdens opstarten..) ik probeerde opnieuw te herstellen en alles weer doen met ZiPhone alleen steeds heb ik het met dit probleem.. wat doe ik verkeerd? alvast bedankt voor alle reacties Laatst gewijzigd door Alataby; 15-02-08 om 18:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier helaas het zelfde...
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Bij mij idem dito; Iemand een idee om weer te in de restore mode te komen? |
|
|||
|
|||
restore mode weer gelukt(gewoon op wiki manier;sorry)
Met ziphone 2.1 weer werkende iPhone(2.2 werkte niet bij mij) Iemand een idee om bsd aan de praat te krijgen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
dus ja kijk maar of het bij jullie werk good luck! en thx voor de reacties |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installeren app loopt vast | groz | iPhone Apps | 0 | 13-09-10 21:03 |
iPhone vast na installeren vanuit Cydia of Installer | elvisP | Jailbreak apps en thema's | 58 | 13-09-08 17:23 |
De zoveelste newb die installer.app op iPhone 3g wil installeren | Saaaaab | Archief | 3 | 31-07-08 11:38 |
installer installeren op iphone | maaikel35 | Archief | 1 | 01-02-08 15:40 |
Installer.app installeren op iPhone 1.1.1 | Spoiler | Unlock [archief] | 15 | 15-11-07 09:17 |
|
|