Volume boost discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een goede volume booster programma, ik ben al sinds vanmorgen op zoek. Heb vele programma gevonden zoals volumeMAX en volume ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volume boost
Ik ben op zoek naar een goede volume booster programma, ik ben al sinds vanmorgen op zoek. Heb vele programma gevonden zoals volumeMAX en volume booster 4.0 van mymi en nog vele andere, maar zoek toch een programma die meer geluid kan geven. Want in de app oPlayer wil ik film kijken maar de geluid is erg laag. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Memo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headphone volume boost 4.2.1 | bjkmemo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-03-11 22:09 |
[Cydia] Volume Boost (3.x) | iMario | Jailbreak apps en thema's | 119 | 23-10-10 10:44 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
iPhone: Performance boost iPhone 2G, 3G, 3GS | Destiny | Jailbreak | 4 | 18-09-09 22:18 |
sound boost voor 1.1.4 | batalhador | Jailbreak apps en thema's | 15 | 20-08-08 17:52 |
|
|