[Cydia] Volume Boost (3.x) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Volume Boost 4 Beschikbaar via ModMyi in Cydia!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Volume Boost 4
Volume Boost 4
Beschikbaar via ModMyi in Cydia!
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 27-08-10 om 12:57. Reden: Aangepast voor iOS 4. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
thnx.. was ik net naar op zoek.
|
||||
|
||||
Deed dit tot nu toe steeds handmatig. Deze is natuurlijk ook handig
|
|||
|
|||
gaat de speaker hier niet kapot van?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
super wat is hier de source van
wat moet ik intypen om dit app installeren. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De iFoneguide source vind je gewoon in het mapje Repositories.
|
|
|||
|
|||
Komt al genoeg lawaai uit de iphone 3g. Heb via koptelefoon en ook niet via de speaker op max. staan.
|
|
|||
|
|||
ik heb hem geinstalleerd alleen ik merk nog niks
wat moet ik precies doen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb nog firmware 2.2 en niet 2.2.1. kan ik hem ook downloaden via cydia dan? of moet ik een ander downloaden?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zag hem idd vanmorgen staan maar meteen erop gezet. Met oordopjes hoor je het verschil nog het beste
|
|
||||
|
||||
Ik had de vorige versie al geïnstalleerd maar ik zie nog geen update, klopt dit?
|
|
||||
|
||||
Ben zelf slechthorend en moet toch zeggen dat ik er toch wel iets van merk niet veel maar het is toch een verbetering
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Inderdaad! |
|
||||
|
||||
Wat veranderd de VolumeBoost eigenlijk? Ik bedoel van bestanden zodat het geluid harder word
|
|
||||
|
||||
De 'SystemSoundMaximumVolume.plist' wordt aangepast. Deze is te vinden in System/Library/PrivateFrameworks/Celestial.framework/
Inhoud (zoals ik hem heb): <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple Computer//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"> <dict> <key>Default</key> <dict> <key>Default</key> <real>1</real> <key>Headphone</key> <real>1</real> <key>Headset</key> <real>1</real> <key>LineOut</key> <real>1</real> </dict> <key>TouchTone</key> <dict> <key>Default</key> <real>1</real> <key>Headphone</key> <real>1</real> <key>Headset</key> <real>1</real> <key>Receiver</key> <real>1</real> <key>Speaker</key> <real>1</real> </dict> </dict> </plist> |
|
||||
|
||||
En als ik dus een wilde gok moet doen, dan zit het standaard dacht ik alemaal op 0.89.
Nu word dat dus 1. Er zijn nog 2 andere bestanden aangepast, alles naar het maximale gezet, en zo krijg je de volume boost! |
Labels |
cydia, extra sound, firmware 2.2.1, ifoneguide, volume boost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headphone volume boost 4.2.1 | bjkmemo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-03-11 22:09 |
Volume boost | bjkmemo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-10-10 23:39 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
iPhone: Performance boost iPhone 2G, 3G, 3GS | Destiny | Jailbreak | 4 | 18-09-09 22:18 |
sound boost voor 1.1.4 | batalhador | Jailbreak apps en thema's | 15 | 20-08-08 17:52 |
|
|