[Cydia] Volume Boost (3.x) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke 2 andere bestanden dan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welke 2 andere bestanden dan?
|
|
|
||||
|
||||
In /private/var/mobile/Library/Preferences zit een aangepaste ''com.apple.celestial.plist''.
En in /System/Library/PrivateFrameworks/Celestial.framework zitten 2 aangepaste plist bestanden: ''RegionalVolumeLimits'' en ''SystemSoundMaximumVolume''.
|
||||
|
||||
Ga er direct even mee aan de slag, thanks!
|
|
||||
|
||||
Hoe vinden jullie het toch allemaal
Ik heb de volumeboost al van in het begin uit de iClarified repo, maar ik ben nu overgeschakeld naar iFoneguide |
|
||||
|
||||
Ik gebruikte hem ook altijd vanuit iClarified, maar zag geen boost voor Firmware 2.2.1, dus heb ik hem gemaakt.
|
|
||||
|
||||
De 'com.apple.celestial.plist' kan ik wel converteren naar een leesbaar bestand onder Windows maar dat is mij met de 'RegionalVolumeLimits.plist' niet gelukt helaas.
Ik gebruik daarvoor de link: http://alx.f1.lv/plist.php |
|
||||
|
||||
hij is nu dus van 0.89 naar 1 gezet. Is het niet mogelijk dat we het op 2 of 3 kunnen zetten voor nóg meer geluid?
|
|
||||
|
||||
Heb hem er ook maar opgezet.
|
||||
|
||||
Citaat:
(Toegevoegd als bijlage). |
|
|||
|
|||
hij werkt wel goed vind ik
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iMario, heb jij dit ding gemaakt?
In ieder geval, ik hoor wel een beetje verschil. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wauw bedankt iMario, ik merk 't verschil wel en met m'n SoundClip is 't geluid wel 1,5 keer zo sterk als normaal! Hulde!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hah, hier dacht ik net gisteren aan en nu kom ik dit topic tegen. Maar even geinstalleerd. Thx Mario!
|
|||
|
|||
Mijn iPod werkte hierdoor niet meer op mn autoradio!
|
|
|||
|
|||
dit ga ik zeker eens proberen
|
|
|||
|
|||
mijn geluid is nu alleen maar zachter ! mijn partner heeft het er ook op ,die is wel 2 x zo hard wat te doen?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
cydia, extra sound, firmware 2.2.1, ifoneguide, volume boost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headphone volume boost 4.2.1 | bjkmemo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-03-11 22:09 |
Volume boost | bjkmemo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-10-10 23:39 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
iPhone: Performance boost iPhone 2G, 3G, 3GS | Destiny | Jailbreak | 4 | 18-09-09 22:18 |
sound boost voor 1.1.4 | batalhador | Jailbreak apps en thema's | 15 | 20-08-08 17:52 |
|
|