iOS 4.1 + cydia + Android lock discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone mbv limera1n gister gejb-ed. Hij doet het prima! Nou was ik op zoek naar een soort lock zoals op de android. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 4.1 + cydia + Android lock
Ik heb mijn iPhone mbv limera1n gister gejb-ed.
Hij doet het prima! Nou was ik op zoek naar een soort lock zoals op de android. Kom ik in cydia een app tegen die psies hetgeen zou doen, wat ik wil! Krijg hem alleen niet geinstalleerd. Hij zegt dan in het scherm: NOTE: The requested modifications cannot be applied due to required dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed. Modifications: Install AndroidLock AndroidLock Depends iPhone Firmware < 3.2 Kan het dan gewoon niet op de iPhone 4 met iOS 4.1? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer 'ilock'' eens!
|
|
|||
|
|||
Zal eens kijken, wel jammer dat je dat weer moet aanschaffen =/
Dacht dat je daarom juist je iPhone jailbreaked =) Laatst gewijzigd door Tuumke; 11-10-10 om 16:06. |
|
|||
|
|||
Hm, die pagina in cydia dat je het aan je google account kan koppelen is ook messed up :S zit nu verplicht aan de facebook vast =/
-edit- Hm, na installatie op iOS 4.1 krijg ik bij het laden van de instellingen > iLock > patern lock settings: "There was an error loading the preference bundle for pattern lock settings" =( -edit2- Hier is nog geen goeie update voor. Veel mensen klagen op de niet te lezen japanse facebook pagina dat hij geupdate moet worden. Ga zo Android Lock XT proberen. De zou moeten werken op iOS 4 -edit3- Jup, die werkt wel perfect Laatst gewijzigd door Tuumke; 11-10-10 om 23:32. |
|
|||
|
|||
Terminal doet het niet bij 4.1 iemand hulp?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
androidlock kunde doen via een andere source toe te voegen die gratis is dan
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
4.1, androidlock, cydia |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Android Lock XT: Pass vergeten | iWiefring | Jailbreak apps en thema's | 18 | 17-05-11 21:01 |
Iphone crasht na android op cydia? | joppiejo | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-11-10 09:19 |
android lock | basjuh93 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 05-04-10 20:17 |
|
|