android lock discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb vanochtend android lock geinstalleerd. maar ik hij werkte niet. ik was er achtergekomen dat het kwam door mijn eigen gemaakte thema. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
android lock
hallo,
ik heb vanochtend android lock geinstalleerd. maar ik hij werkte niet. ik was er achtergekomen dat het kwam door mijn eigen gemaakte thema. ik had namelijk een "tap to unlock". ik had al een paar keer de tekening in van androit lock ingesteld, maar er gebeurde niks. ik heb daarna mijn thema uitgevinkt in winterboard. hij heeft een respring springboard uitgevoerd en daarna werkte androit lock wel. maar als ik de tekening die ik bij instelling heb in gevoerd nu in voer doet hij het niet..... heeft iemand een idee hoe ik android lock kan verwijderen/ code veranderen/ of mijn thema weer aan vinken in winterboard zonder dat ik in mijn iPod kom????? help anders moet ik hem herstellen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
nee dat werkt niet. hij gaat hem dan synchroniseren.....
weet iemand misschien hou je hem in de safe mode krijgt? |
|
|||
|
|||
het is gelukt door hem via open ssh onschadelijk te maken
|
|
|||
|
|||
mag ik weten hoe? ik gebruik namelijk Terminal om mijn packages te installeren (thuis geen Wi-Fi, echt héél ***) en ik krijg dit klereding niet verwijderd via cydia (invalid argument) en ik kan het zo snel niet vinden met SSH
|
|
|||
|
|||
ah ik heb het gevonden. je kan Androidlock uitzetten bij Mobile Substrate Addons in SBSettings
|
|
|||
|
|||
hierbij voor de personen die het niet is gelukt hoe je het via bijvoorbeeld ssh kan verwijderen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Android Lockscreen | LordRouter | Jailbreak apps en thema's | 5 | 30-05-11 20:10 |
Android Jailbreak | wwl | Jailbreak | 7 | 29-05-11 10:33 |
Android Lock XT: Pass vergeten | iWiefring | Jailbreak apps en thema's | 18 | 17-05-11 21:01 |
iOS 4.1 + cydia + Android lock | Tuumke | Jailbreak apps en thema's | 7 | 17-10-10 13:52 |
Android op de 3G | mosbie | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-05-10 00:52 |
|
|