Meer dan 12 apps in map iOS 4.1? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik vroeg mij af of er voor iOS 4.1 een Cydia app is waardoor je meer dan 12 apps in een map kan doen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meer dan 12 apps in map iOS 4.1?
Hey,
Ik vroeg mij af of er voor iOS 4.1 een Cydia app is waardoor je meer dan 12 apps in een map kan doen. Zeg maar een soort FolderEnhancer, maar dan voor iOS 4.1. 12 Apps in een folder is wel heel weinig, moet ik meerdere mappen maken voor spelletjes etc. Bedankt alvast! Laatst gewijzigd door smakkie; 12-10-10 om 00:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Infinifolder?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt anders prima hier
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
krijg hem hier ook niet geinstalleerd op 4.1. geeft aan dat ik van alles moet de-installeren alvorens hij kan gaan installeren.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik altijd Categories echt een top app van cydia
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
FolderEnhancer is eind oktober gereed voor 4.1 las ik op internet. Nog even wachten of inderdaad Infinifolder (die wel schijnt te werken) aanschaffen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier ook, infinifolder werkt erg ged, helaas geen Folderenhancer voor mij nu, maar. Het zal spoedig komen dacht ik zo
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verplaatsen, springboard vol (meer dan 11 pagina's) | PeerSientje | iPhone Apps | 19 | 27-05-10 19:12 |
meer dan 11 pagina's met apps?! | deadcompany | Archief | 1 | 05-12-09 13:07 |
|
|