Keyboard Theme op iPhone 4 4.1? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) is het mogelijk om het keyboard te vernaderen van iphone 4 4.1 ? zo ja hoe?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Keyboard Theme op iPhone 4 4.1?
is het mogelijk om het keyboard te vernaderen van iphone 4 4.1 ? zo ja hoe?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone Wallpapers Skins Thema's
|
|
|||
|
|||
Hier ben ik ook benieuwd naar!!!
|
|
|||
|
|||
Ow is de iAccess source in Cydia hier niet de oplossing voor??
Zag net zoiets op YouTube... YouTube - How To Get Keyboard Themes on 4.0 & 4.1 Fast & Easy Iemand hier ervaring mee?? |
|
|||
|
|||
geprobeerd op iPhone 4 os4.1 maar wanneer hij al die dingen uitzet in iAcces 4 blijft het bij hem waarschijnlijk ook echt uit. Bij mij gaat alles gwoon weer op 'on'. Engelse taal doet het ook niet zoals op de knop staat aangegeven. In winterboard theme aangevinkt, maar krijg maar ander keyboard te zien, die ik (maakt niet uit welke keyboard theme ik gebruik) als enige te zien krijg
|
|
|||
|
|||
balen dat het niet werkt :s
Zou graag een aangepast keyboard willen gebruiken. |
|
|||
|
|||
idd ik ook miss volgt er een update
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac keyboard op iphone 4 | saxobart | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 27-11-10 18:20 |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
Ipad keyboard dock op iPhone 4 | Ciao | iPad algemeen | 2 | 09-09-10 23:42 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
Keyboard op iphone horizontaal kantelen | dirk18 | Archief | 1 | 10-04-08 13:09 |
|
|