Gameboy4iphone problemen. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb gameboy4iphone geïnstalleerd via Cydia. Dan probeer ik ROM's te downloaden via internet maar zodra ik klik op de link : download ROM ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gameboy4iphone problemen.
Hallo!
Ik heb gameboy4iphone geïnstalleerd via Cydia. Dan probeer ik ROM's te downloaden via internet maar zodra ik klik op de link : download ROM krijg ik een volledig wit scherm en gebeurt er niets meer.. Ik heb dan een andere site geprobeerd en daarvan een ROM kunnen downloaden.. Als ik deze dan wil openen krijg ik een geel scherm en gebeurt er wederom niets.. Iemand een idee wat er fout is en hoe ik dit kan oplossen ? bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen idee, waarom je die geel/witte scherm krijgt.
Maar je kunt de roms ook via je PC uploaden via Wi-Fi(WinSCP), hiervoor dien je wel SSH server geinstalleerd te hebben. (deze is te downloaden via Cydia). |
|
|||
|
|||
Bedankt, ik zal het eens checken!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Problemen | jimspeed1998 | Unlock | 2 | 14-04-11 16:19 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
gameboy4iphone + VBA | Knap | Jailbreak apps en thema's | 0 | 03-01-10 12:54 |
iPhone: Problemen in FW 3.1 | marcoryn | Jailbreak | 0 | 03-10-09 17:38 |
2 Problemen | Jesse-Iphone | iPhone algemeen | 9 | 29-01-09 18:45 |
|
|