de beste plek voor iphone themes discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kwam op deze site terecht laatst: dbportal en het is echt de verzamelplek met thema's als je het mij vraagt klein voorbeeldje om je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
de beste plek voor iphone themes
ik kwam op deze site terecht laatst:
dbportal en het is echt de verzamelplek met thema's als je het mij vraagt klein voorbeeldje om je een beetje een idee te geven: ik ben zelf nog een beginner met het skinnen van mijn iphone maar ik goed geholpen. kan op de chat gewoon Nederlands praten overigens of zijn jullie niet zo van het themen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen altijd HTC klokjes of dingen op hun iPhone zouden willen :-X
|
|||
|
|||
denk dat het meer is van "omdat het kan"
|
|
|||
|
|||
Nee ik ook niet. Een van de voordelen van het iOS is nu net dat je er geen skins etc voor nodig hebt. Over het standaard thema is namelijk zeer goed nagedacht en het is tot in de puntjes verzorgd. Geen enkel 3rd party theme dat het standaard ding kan overtreffen.
|
|
|||
|
|||
standaard thema goed doordacht?
ik denk er toch een beetje anders over. vooral je lockscreen themen is handig wake up knopje drukken en je hebt al je notificaties en meer voorbeeld welens waar een htc clockje maarjah |
|
||||
|
||||
ik krijg der zelfs nog maar de kriebels van als ik een site wil bezoeken dat ik direct een login nodig heb....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke hier ben ik het dan wel ABSOLUUT mee eens! Ik werk zelf met "Lockinfo" op mijn lockscreen, maakt mijn iPhone toch net weer een stukje completer, en zou zijn er wel meer jailbreak apps die mijn telefoon toch net wat completer (perfecter ) maken! (sbsettings, winterboard) |
|
|||
|
|||
Dit is nu net wat ik bedoel. In alle eerlijkheid... dit ziet er toch niet uit?? Die schreeuwerige kleuren, die dwaze rolodex klok, al die transparante vlakjes, dat belachelijk weerbericht, zucht... Mijn oude Sony Ericsson zag er standaard net zo goedkoop uit.
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Shorty007; 13-10-10 om 19:40. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De beste themes [cydia] | Bordyl | Jailbreak apps en thema's | 45 | 01-02-11 20:07 |
Goede site voor Themes? | joeeri | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-01-11 19:55 |
Zou Apple ooit zelf met themes komen voor de iPhone? | Shorty007 | Jailbreak apps en thema's | 13 | 06-10-09 11:36 |
Beste plek om iPhone te kopen? | Kaantje | Koopinformatie Nederland | 2 | 31-05-09 14:32 |
Themes voor 1.1.4 Summerboard / Spicychicken | dutchy86 | Archief | 1 | 29-02-08 12:59 |
|
|