Beste plek om iPhone te kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand tips waar ik ze byv. het best kan kopen ?? Waar ik op moet letten enzo ??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beste plek om iPhone te kopen?
Weet iemand tips waar ik ze byv. het best kan kopen ??
Waar ik op moet letten enzo ?? Laatst gewijzigd door iMario; 30-05-09 om 21:58. Reden: Discussie verplaatst en topictitel aangepast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar iPhone Koopadvies en ervaringen en topictitel aangepast.
Geef even wat meer informatie, mensen kunnen je zo niet goed helpen. |
|
|||
|
|||
ligt eraan of je een nieuwe wil of niet. Als je een nieuwe wil zou ik een daguitstap naar Antwerpen maken en daar eentje kopen. Verder als je via marktplaats koopt, ga altijd zelf om het toestel en test het (als de verkoper hem aan itunes hangt en die herkent hem is het een echte). Mocht de verkoper dan moeilijk beginnen doen, zou ik de iphone links laten liggen omdat het waarschijnlijk een fake is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
de beste plek voor iphone themes | busterben | Jailbreak apps en thema's | 9 | 13-10-10 19:38 |
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? | VerCouter | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 06-07-10 20:52 |
Beste manier om iPhone 3G 8GB te kopen? | Dazzle | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-01-09 21:00 |
~ iPhone 3G kopen in UK, wat is beste oplossing? ~ | Daichi | Archief | 8 | 07-07-08 15:46 |
~ iPhone 3G kopen in UK, wat is beste oplossing? ~ | Daichi | Archief | 1 | 07-07-08 14:58 |
|
|